1 min read
18 May
18May

اخبار منتخب زنگنه: بعد از بازنشستگی باید روزی ۱۲ ساعت کار کنم تا زندگی‌ام بچرخد
🔺وزیر نفت: در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست‌جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسد به وزارت نفت. در دولت بعد بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد. بعد از بازنشستگی باید روزی ۱۲ ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بچرخد.ن کاندیداهای کلنگ به دست! این مملکت را خودتان به اینجا رسانده اید @akhbar_montakhab



وزیر نفت ایران از نیاز برای روزی 12 ساعت کار کردن برای چرخاندن زندگی پس از بازنشستگی‌اش گفت.به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران گفت: " در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد. بعد از بازنشستگی باید روزی 12 ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بچرخد."وی در حاشیه آیین امضای قرارداد توسعه میدان گازی فرزاد "ب" به خبرنگاران گفت: " منتظر ماندن برای حضور شرکت‌های خارجی در طرح توسعه میدان گازی فرزاد کار را خیلی به تعویق می‌انداخت. همین الان هم شرکت پتروپارس آمادگی دارد که در صورت ملحق شدن شرکت‌های خارجی کار را جلو ببرد. ما واقعا خیلی منتظر هندی‌ها بودیم و دیگر نمی‌توانستیم کار را بیش از این به تعویق بیندازیم." وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال وزیر شدن در دولت سیزدهم گفت: " در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد ولی همچنان در سیاست خواهم بود زیرا سیاست مثل زندگی است و سرنوشت کشور به مسائل سیاسی گره خورده است. ولی از تمامی کار دولتی، پست و سمت و ... کناره‌گیری میکنم."


البته اصغر هندی و بیژن نامدار زنکنه نباید مطلب ریز را فراموش کنند 



به گزارش شهروندالبرز ، اصغر هندی در پاسخ به اینکه آیا شایعه تهدید وزیر نفت از سوی بابک زنجانی پیش از جریان‌سازی‌های اخیر علیه وزیر نفت صحت دارد، اظهار داشت: در ادامه جلساتی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط برای تبادل نظر درباره مسائل مرتبط با پرونده در زندان و با حضور بابک زنجانی برگزار می‌شود، چهارشنبه اول خرداد ۹۸ نیز جلسه‌ای تشکیل شد که در آن‌جا آقای زنجانی ادعاکرد که استیضاح آقای زنگنه در مجلس رأی خواهد آورد.نماینده حقوقی وزارت نفت همچنین گفت زنجانی در این جلسه مدعی شد که به زودی جای ما با هم عوض خواهد شد و من آزاد و شما زندانی می‌شوید! هندی اضافه کرد که البته زنجانی تاکنون چندین شکایت علیه مسئولان مختلف کشور از جمله وزیر نفت به دلیل اخلال در نظام اقتصادی مطرح کرده و دیگر این شکایت‌ها و تهدیدها عادی شده است. نماینده حقوقی وزارت نفت همچنین، تاکید کرد که وزارت نفت با کمک و حمایت دستگاه قضائی همچنان پیگیر دریافت مطالبات از بابک زنجانی است.

Comments
* The email will not be published on the website.