1 min read
27 Aug
27Aug

چند روز است رسانه ای بنام نیویورک پست ، با انتشار مدرکی مالی در خصوص بانک مالزی مربوط به اقای بابک زنجانی مدعی شده در سال ۲۰۱۱ بابک زنجانی مبلغ دو میلیون دلار توسط سپاه قدس به گروهی پرداخت مالی کرده که منجر به حمله به نیروهای  امریکا بوده است.

مطلب کاملا ساخته گی و کذب است چرا که در ان تاریخ بانک مالزی فاقد خط سویفت بوده و کذب بودن بیشتر این است که برگه ساخته شده کاملا با ساختارهای ارسال وجه مغایر و مضحک ساخته شده است . چون هیچ بانکی برای دستور انتقال پول لینک های بند ۷۰ و یا مربوط به۷۱ و موضوع استاندارد و ام تی و غیره را نمیزند و ساختار کاملا تقلبی است که هر بانکداری ان را ببیند متوجه ان میشودو از طرفی سربرگ بانک مالزی چنین شکل وشمایلی ندارد و بزای انتقال پول در سربرگ دستور داده نمیشود  .

 از طرفی هر فرستنده یک گیرنده دارد و بانک گیرنده  مورد ادعا نیویورک پست  و درج شده به عنوان بانک مقابل نمیتواند بدون دریافت پیام سویفتی و کارگزاری که در ان زمان وجود نداشته وجهی دریافت و امکان  قابلیت دریافت و جابجایی وجه داشته باشد  و در هر صورت موضوع بسیار خنده دار است و احتمالا منشا انتشار این اخبار برای همه اشکار است 




Comments
* The email will not be published on the website.